frågor & svar

vem är din bloggförebild?

Hm... Jag har ingen direkt bloggförebild men den som inspirerade mig till att börja blogga var faktiskt min vän Julia!

Vad heter dina bästa vänner?
Har du pojkvän?
Hur skulle du beskriva dig själv med en mening, den får lov att vara hur lång eller kort som helst.

Jag har många bra vänner men min absolut bästavän är Julia! Jag har inte pojkvän. Jag styrs av impulser och älskar spontanitet.

Vilken typ av fågel flög i ditt rum?

En skata, uh..
ska vi träffas snart, guzzen?!

JA, JA, JAAA!

hur mycket älskar du andrea jacobsson på en skala 10-10?

Shit, finns så många alternativ. 10?
Vad har du för planer i sommar?

Oxford i 3 veckor, Italien i 2 veckor och en liten weekend-trip med min syster! Sen bara chilla.

Du är underbar, kan inte du blogga lite oftare? Du är så vacker, älskade. Om jag är en alfaman i sängen, men aldrig bråkar - vill du ligga med mig då?

Jo, jag kan försöka! OMG. Kan detta möjligtvis vara någon som börjar på M och slutar på A?
Vem skulle du helst hångla med, Jon Kortajarena eller Francisko Lachowski?
Vem är din största idol?
Och förresten. FYFAN VAD SNYGG DU ÄR.

Jon 1000 x om! Mycket manligare än Lachowski. Min största idol är faktiskt min pappa. Gud vilken underbar dotter jag är. TACK OCH PUSS!
Hej! Din blogg är awesome!
Ska du jobba något i sommar?
Vad är ditt favoritställe att vara på? :)

Tack och åh så glad jag blir! Nope, tyvärr inte. Hade velat men har alldeles för mycket inplanerat. Mitt favoritställe att vara på är nog på något ställe jag inte känner till. Det blir mer spännande då. Så, någon okänd plats helt enkelt som jag inte vet någonting om.
såg dig på limhamns modehus. är du ofta där och shoppar?

Ha-ha Malin! Min mamma tvingade med mig dit.....

Vet du vad en ram är? Tror du man kan sätta in din blogg i en sådan? Den är så fin!

Men sluta vara så gullig!
Vad är de tre saker du älskar mest i livet? :)

Att resa, umgås med de jag tycker om och... cheesecake!

Vilken är din favoritfilm?

Svår... Men gillar the notebook och the basketball diaries!
Sucker for love, eller?

Haha, kanske?
Vad anser du om den Palestinska - Israeliska konflikten? Var står du? Tycker du att de Palestinska flyktingarna ska få komma tillbaka?

Jag är inte så insatt så jag säger pass på den frågan!
läget fan ?

Bra fan. Själv fan?

Har dina vänner bloggar? Länka isf!

www.erlingsdottir.tumblr.com, www.klarapetronella.tumblr.com, www.rrebecka.tumblr.com, www.connaissance.tumblr.com, www.nordentjej.blogg.se - De enda av mina vänner som har bloggar tror jag.

vem är bäst i världen? (jag hoppas du säger att jag är det) kram

Julia Erlingsdottir

Hur många unika läsare har du på en dag ungefär? :)

Inte alls många! 60 typ.

Kan inte du börja lägga ut bilder på dina outfits? hade varit skoj att se! :)

Jooo, det ska jag göra! Har faktiskt funderat på det länge nu.

röker maria på riktigt på bilderna? (hahah gay..)
vad är det busigaste du har gjort?
varför får jag känslan att du är en duktig liten flicka som aldrig rökt, druckit, strulat eller legat runt? har jag rätt eller fel? och vad stämmer och vad stämmer inte? :)
puss du är snygggggggg

Ja, det gör hon. Det busigaste jag har gjort, hm... När jag var i Paris med min pappa satt vi på en underground-restaurang som var fullt av en massa "ey-yo.. yo-yo-killar". Såna G's, ja ni fattar. Iallafall så var de överkaxiga mot min pappa utan någon anledning och det störde mig jättemycket så jag kunde inte låta bli att skriva "I smell poo" på en servett och sedan sätta fast det på hans rygg. Han märkte det direkt dock...
Puss!

Kommentarer
Postat av: julia

Utmärkta val där min vän, Jon, någon Julia. Gillade även din historia där på slutet.

2011-05-18 @ 16:47:46
URL: http://erlingsdottir.tumblr.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0