hej

Jag har varit ganska passiv på bloggen. Så nu uppdaterar jag (hej Malin!). Igår anordnade jag och några i min klass ett lågstadiedisco och det gick ovanligt bra. Vi fick in ungefär 6000 kronor. Trodde faktiskt inte alls att det skulle gå så bra. Detta var långt över mina förväntningar. Idag har jag umgåtts med mitt kött och blod (min syster). Vi gick på stan och hade så himla mycket att prata om. Och åh. Nu vill jag bara att det ska bli sommar. Vårens fniss stimulerar min längtan efter sommar då jag ska till Oxford i tre veckor, Sardinien i två veckor, Öland med Julia, Klara och Rebecka och London, kanske. Jag ska även springa malmömilen. Jag hoppas att det blir ett bra resultat. Imorgon ska jag spela match och efter det ska jag ut och springa. Sen ska jag städa och plugga. Av någon konstig anledning blir mina söndagar alltid så himla hektiska. Undrar varför folk säger att söndag är en vilodag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0