sweet disposition

Jag har i princip umgåtts konstant med denna fina filluren. Hon har sovit över hos mig och jag har sovit hos henne. Igår skulle jag och Julia egentligen åka till Klara och hänga på hennes balkong. Men Klara var lite för upptagen så jag och Julia stannade hemma och kollade på film istället. Idag träffade jag Malin. Vi fikade en ganska lång stund medan det regnade utanför. När solen kom fram gick vi ut. Satt utanför lägenheter och hälsade fint på förbipasserande tanter. Senare tog jag bussen till Videdal istället för Dalvik där jag skulle hoppa av och träffa Klara, Julia och Rebecka. Fail. Men vi lyckades finna varandra ändå. Gick hem till Rebeckas söta hus där vi åt glass med jordgubbar och tittade på "Never let me go", eller ja, det blev inte så mycket tittande med tanke på att vi pratade istället. Det är så det ska va.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0