"stop being such a wanker, oh my god, i feel soooo wasted!"

Jag har spenderat 4 dagar på siesta med underbara människor. Dansat som en dåre till galet bra livemusik, pratat med skumma människor, skrattat så att jag vikt mig dubbelt, sovit i tält som luktat sur mjölk, solat, sjungit tills halsen började dunka och inte duschat. Dock var jag väldigt trött när jag kom hem. Det blev ännu värre då jag skulle på klassresa. Orkade verkligen inte men följde med ändå. När jag väl kom dit var det jättetrevligt, tills jag fick en allergichock och svimmade. Fick åka hem. Sov. Snart ska jag ha spexuppvisning. Hade en tidigare idag och det gick bra. Kommer gå ännu bättre ikväll. Imorgon ska jag umgås med Julia, Klara och Rebecka. Måste köpa skolavslutningsklänning och lämna in engångskameror! Vi hörs.

Kommentarer
Postat av: julia

snygg. ses imorgon

2011-06-07 @ 16:24:10
URL: http://erlingsdottir.tumblr.se
Postat av: Rebecka

hoppas du mår bättre nu, lycka till ikväll så ses vi imorgon! (och då får du berätta din version av siesta, fast jag tror dock det blir lättare för er alla när ni får tillbaka bilderna, hahahha)

2011-06-07 @ 19:00:56
URL: http://rrebecka.tumblr.com
Postat av: siesta-ragg

du pratade väldigt mycket brittiska med mig på siesta haha :P

2011-06-09 @ 01:04:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0