"OMG, herre jesus, åh, Gud!"

Jag sitter i min säng medan Julia ligger i en säng bredvid mig. Vi pratar om saker som är ganska lustiga från Julias förflutna. Julia, vad höll du på med egentligen? Vi har varit med Alexander Arne Kraft idag. Han bakade kladdkaka åt oss. Väldigt, väldigt, väldigt snällt. Sen tog vi tåget hem till mig. Kollade på en jättebra film som heter "A single man" med många snygga karaktärer. En hel del "OMG", "Herre jesus" och "Åh, Gud!" fick vi ur oss under filmens gång. Jag bad nyss Julia stänga mitt fönster, men hon vågar inte, trots att hon ligger en meter ifrån det. "Tänk om det står en man ute i din trädgård". Herre jesus...

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Hahaha! Herre jesus....

Snygg som vanligt förstås!

2011-06-22 @ 18:03:29
URL: http://nordentjej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0