livet är fint

Igår var jag på sjukhuset och hälsade på den gulligaste individen på jorden. När jag kom hem sprang jag i en timme, hade ingen bestämt runda, sprang bara. Underbart. Efteråt fixade jag mig för att sedan bege mig till Malmö och äta middag med Julia, Klara, Agnes, Rebecka och Malin hemma hos Julia. Senare mot kvällen tog vi bussen till Hyllie och träffade lite annat folk. Jag och Julia skulle gå en promenad men råkade gå vilse och klev därför in i fel hus på fel fest. Började gå mot bussen vid tvåtiden... Kom dock inte iväg förrän vid tre med tanke på att det blev slagsmål på bussen. När jag och Julia kom hem till henne fikade vi, sen kom jag med en idé att vi skulle vänta tills solen gick upp. Vi började dra oss mot Kungsparken men missade tyvärr solen. Låg istället i gräset och pratade om kvällens alla händelser. När klockan var fem gick vi och la oss. Ikväll måste jag packa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0