bla bla

Igår joggade jag till Hjärup för att hälsa på min farmor. Sen fikade vi lite i hennes trädgård. Efter det drog jag mig hem för att fixa lite med My, Malin, Lovisa, Nelly, Filippa och Nike. Ellie har nämligen fyllt år, så vi skulle fixa en överraskningspicknick åt henne! Efter picknicken drog vi till Albin där vi skulle fira honom. Sen stack jag och Nicole hem till henne. Vaknade upp vid elva. Cyklade sen hem för att städa alla badrum + golvet på ovanvåningen, får 400 kronor så det är nice! Behöver verkligen pengar nu till sommaren. Har nämligen inget jobb, hehe. Snart ska jag ut och springa. Ikväll ska jag till Lomma och chilla med folk. Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0