summerbreeze

God kväll bloggsan!
Dagen har varit riktigt bra. Träffade Mimoza på burlöv center där vi gick runt i affärer och fikade. Vi pratade riktigt mycket om allt. Det var jättelängesedan sist! Sen gick vi hem till henne och tog en massa knäppa webcam-bilder och gjorde narr av våra kusiner tillsammans med hennes syster. Herregud, haha! Skrattade konstant. Och just nu tänker jag på att Mimozas ena kusin (tror jag) tvingade henne att skriva att hon liknade Rose från Titanic, åhh! Och sen tänker jag på en random polsk tjej som posade med askblond peruk med en lugg tjock som fårull! Jises Christ! Imorgon börjar skolan och jag är sjukt opepp. Bajs. Vill ha sommar nununununununuu! Åtminstone vår! Mamma snackar om att vi ska åka till New York i påsk men hon är ganska förvirrad av sig så jag får inte ha för höga förväntningar.

Kommentarer
Postat av: Mimoza

Hahah,übersköna kusiner vi har alltså, it's a pity att dem inte är lika übersöta. Tack för dagen! Ses snart igen :D

2011-01-11 @ 15:58:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0