saknar håret



God morgon! (Ja, det blir god morgon för min del med tanke på att jag gick och lade mig vid 4)

Snart ska jag och min syster ta oss in till stan där hon ska köpa en ny plattång för att hennes exploderade nyss. Jag ska in till löplabbet och kolla in om de fått in speciella sulor som man drar över joggingskorna. De hindrar nämligen från att halka när man joggar. Måste verkligen komma igång med löpningen igen. Känns surt med alla begränsningar som vädret medfört. Om jag har tur har de fått in dem idag!

Senare ikväll kan jag visa er vad jag har köpt

Ska äta lunch med min familj på stan snart. Trevligt. ÖÖhh, vill bo i Malmö. Mår så jävla bra när jag är här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0