bra dagar

Igår satt jag Rebecka och Julia på Julias rum och gjorde jätteskumma grejor. Vi snackade med Glenn och hans komipsar sen facerapade de mig så in i helvete mycket så jag var tvungen att skicka meddelanden till ett stackars offer. HOdhfcsnvweg32r. Sjukt.

Sen skulle Rebecka träffa Klara i stan. Jag och Julia gick runt i alla möjliga affärer och jag köpte ett par sjukt snygga skor bara för att jag tyckte att expediten var snygg. Okej!!?!?!? Men han var faktiskt sjukt snygg. Mmm. HAha. Vi fikade också och det var väldigt najs, Julia hade på sig sin snygga hatt från monki som är beige. Jag köpte en päls för 400 kronor på secondhand. Sen köpte jag ett par till skor på scorett, sen köpte jag en tröja i beige sammet sen köpte jag ett par svarta höga jeans.

Nu sitter jag i min systers lägenhet (ovanligt), vi ska laga mat (hon) jag är sjukt lat. Ohh, rimmet där ja.

Fred ut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0