200+600

Idag efter skolan sprang jag för livet till tåget som skulle gå om två minuter. Hann precis. I stan träffade jag min älskade syster, som jag har saknat dig! Vi fikade och pratade om allt mellan himmel och jord.
Fick med mig ett par hörlura från T-shirt store och en fin tröja från Monki som var realiserad. 200 kronor fick jag betala för den. Hörlurarna kostade tre ggr så mycket. Men äh, lätt värda!
Imorgon ska jag träna och sen ska jag nog åka in till min syster. På lördag ska jag spela match och på kvällen ska jag träffa Juliette.

Kommentarer
Postat av: kasia

gullegull! jag har saknat dig med! och var gryyyyymt snygga dem lurarna var, tröjan med buzia paaaaa

2011-01-13 @ 21:08:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0