skoltrött

Hej!
Jag sitter i mitt mörka rum och lyssnar på den ihärdiga vinden utanför. Fett deprimerande. Känner att omgivningen till mesta dels är grå och jag vill ha lov så himla gärna. Idag fick jag tillbaka mitt franskaprov och det gick jättebra förutom några störiga slarvfel. Imorgon har jag matteprov. På torsdag ska jag gå modell på Borgar Vintage Fashionshow. Ska bli sjukt kul faktiskt. På fredag ska jag åka in till stan och ta ut mina engångskamera bilder. Sedan skall jag träffa Mathilda och hennes kompisar. Och innan det ska jag träffa Julia för att låna lite kläder, om jag inte gör det redan på torsdag.
Klockan fem hade jag tänkt gå ut och springa. När jag kommer hem måste jag dra vidare till gitarren. Har inte övat en enda gång på gitarrläxan. Hatar gitarr. Pallar inte.
Måste sätta igång med gitarrläxan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0