oh bama!



Barack Obama är nog världens största bedrift. Förbannat cool snubbe.

Igår tränade jag med min syster. Känslan efteråt var magisk. Älskar stunden precis efter träningen då man tar av sig löparskorna och tänker "fan vad grym jag är".

Jag tränade även idag. Tyckte dock inte att det gick så bra, men men... Det får gå bättre nästa gång! Jag har iallafall träningsvärk.

Imorgon ska jag vakna tidigt för att sedan ta tåget till Malmö och möta Bambi (Haha, Julia!). Får se vad som hittas på. En sak som står på listan är att lämna in min engångskamera. Har inte gjort det än. Fy.

Kommentarer
Postat av: julia

hahhaa bambibooo

2011-02-24 @ 17:15:03
URL: http://erlingsdottir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0