vårbio


Gårdagen var väldigt mysig. Jag träffade först Julia för att hämta mina kläder samt lämna hennes kläder. Julia skulle träffa sin kompis Gabriella så jag följde med henne ner till Triangeln där de skulle mötas. Medan Malin var på väg in till stan fikade jag med Julia och Gabriella vid kanalen. Solen lös obarmhärtigt och smilegroparna blev djupare. Efter att ha suttit där en stund hade Malin kommit och då mötte jag henne. Vi promenerade i stan tills vi inte orkade mer och gick till Kungsparken istället där vi fotograferade och fikade. Senare mot kvällen gick vi på bio och såg en väldigt otippad film. Jag tror ni kan gissa vilken. Jag trodde inte alls att den skulle vara så bra som den var. Jag till och med rös vid vissa scener. Efter filmen promenerade vi ner mot Centralen. Malin tog bussen hem och jag tåget. Fin dag.

Kommentarer
Postat av: lisa

gosh, älskar din kappa! var har du köpt den?!

2011-04-03 @ 22:33:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0