malinette

Nu sitter jag här alldeles nyduschad efter att ha sprungit. Ikväll ska jag förhoppningsvis till My där vi ska göra oss i ordning för att sedan gå på fest. Får se hur det blir. Imorgon är det basketmatch som gäller. Måste stiga upp relativt tidigt. Men NU ska jag bara chilla till fransk musik som Charles Aznavor och drömma mig bort till Paris som jag saknar så himla mycket. Jag kommer nog inte hinna besöka Astrid, Virgile, Madeleine och Jean-Pierre i sommar. Tanken var att jag skulle passa Virgile och Madeleine (virgile 6 och madeleine 3, om jag inte minns fel). Känns som att hela min sommar redan är fullbokad. Sjukt ball, men ändå lite jobbigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0