da day

När jag kom hem från skolan sprang jag ca. 1 mil. När jag kom hem hade Victor cyklat iväg utan att säga till i förväg så det slutade med att jag var utelåst och blev skitarg. Jag fick gå till Ellie och låna telefonen för att kunna ringa Victor och säga att jag väntade på att han skulle komma hem. Medan jag väntade på Victor satt jag i Ellies trädgård på en filt tillsammans med henne och hennes syskon. Det var sådär vår-mysigt. Ni vet den känslan man får då våren är ung och man känner att "snart, snart kommer jag kunna skippa jacka och ta fram tygskorna". Det känns som att jag tjatar om våren jämt och ständigt. Och ja. Jag gör nog det. Imorgon hade jag tänkt gå ut och springa och efter det ska jag ta mig till Malmö och träffa Malin. Vi ska gå på bio och jag hade också tänkt ta med mig kameran. Hoppas nu att solen skiner så att det blir fina bilder. Innan det ska jag hämta mina kläder hos Julia som hon har lånat av mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0