VÅREN ÄR HÄR, OCH NEJ, JAG HAR INTE DÖTT

Denna veckan har varit en av de jobbigaste veckorna jag varit med om. Helt ärligt. Har känt mig jättesliten, omtöcknad och helt utmattad. Det har hänt FÖR mycket och jag har sovit alldeles FÖR lite.

Annars har allting rullat på som vanligt. Simmade med klassen idag, inte så jättebra för mitt knä. Har ont i det. Igen.

På lördag ska jag åka till Österrike, är entusiastisk, inombords. Haha. Ska bli riktigt kul att åka skidor, är sjukt sugen! På fredag ska det bli 15 grader både här och i Österrike. HEJA SMHI!

Jag känner mig sjukt random, har nog aldrig varit så här random i ett inlägg förut, shit..................











Kommentarer
Postat av: Mathilda

Kul att du lever :D

Sjukt vackra bilder!

2010-03-25 @ 12:17:16
URL: http://nordentjej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0