I LÖRDAGS











Var på tjejmiddag i lördags, det var trevligt. Sen sov jag hos Julius, väldigt skoj! Träffade henne och Sara i stan', de var väldigt entusiastiska och anföll mig nästan, samtidigt som de flämtade och försökte klämma fram namnet.."R-r-r-rr-ober P-pp-pa-t---inson!!" Exakt så lät det. Sen tittade jag och Julia på Melodifestivalen, det var kul, för ovanlighetens skull. Salem Al Fakir var klockren, han borde ha vunnit, lätt.

På söndagen tog jag det bara lugnt och var ute lite grand, åt på restaurang med min familj. Gott.

Min kommande helg ser fullspäckad ut: På lördag ska jag spela match. Sedan bär det av mot Mimoza A.k.a Mozart för tjejkväll, ska bli riktigt kul! Så på fredag måste jag köpa en prestent, hehehe.

En kortfattad uppdatering. Varsågod.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0