USCH...

Denna dagen har varit jobbig. J-O-B-B-I-G. Varför det då? Jo, för att jag är jätteförkyld.. Kändes nästan som att jag var sjuk och hade feber i skolan. Redan när min väckarklocka ringde 07.30 kände jag mig dålig. Men så envis som jag är gick jag upp ändå för att konfrontera skoldagen. Kändes ganska bra i början.. Men senare på eftermiddagen övervägde jag om jag skulle hem. Men nej, så blev det inte heller. Jag var med hela dagen.

När jag kom hem klunkade jag i mig 3 koppar te (!). Hahah. Måste bli piggare till imorgon. Jag och Nicole har nämligen bokat biljetter till bio. Men det blir säkert bättre! Ska bli så himla kul att få ha en heldag med Nicoleboll, ååh! Du är bäst.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0