TORSDAG

God morgon! (för min del)

Vaknade klockan halv tolv idag - skönt! Kände verkligen att jag behövde sova ut med tanke på att det har varit en sådant intensivt drag i min vardag de senaste dagarna. Igår tränade jag och det kändes jättebra! Har verkligen saknat det. Även idag ska det tränas, kul!

I förrgår sov jag över hos Julius, superkul! Vi gick på stan, kollade på Eva & Adam-boxen och hade chokladansiktsmask, hehe. Fick också med mig ett par ankelboots med kilklack - riktigt nöjd!

Just nu lyssnar jag på musik och tar det mest lugnt. Fuderar på att läsa lite sen. Läser nämligen en jätteintressant bok om Barack Obamas liv. Jaja... Ska dra nu. Seya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0