SVEJ



Jag har äntligen införskaffat mig ett par basketskor! Perfekt med tanke på att jag ska spela Lundaspelen idag, är lite nervös. Men det ska bli jättekul, verkligen.

Igår kom jag hem från Dubai. Vilken temperatursskillnad! Där var det ca. 25 grader och här är det ca. - 10 grader. Huuuh. Kan iallafall säga att Dubai är en helt fantastisk emirat som speglar glitter och glamour. Den ligger verkligen före i utvecklingen. Det kändes som att vara i en helt annan okänd värld. Helt surrealistiskt. Jag överdriver inte. Jag hoppas att ni har haft det lika bra som jag. Puss!






Kommentarer
Postat av: julia

svar: taaaacktacktack :D

2010-01-06 @ 21:28:43
URL: http://erlingsdottir.blogg.se/
Postat av: Anonym

du är heeelt perfekt!

2010-01-07 @ 12:59:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0