SVAR

Här får ni svaren på era frågor:

hur gör du din faaasaaansfullt snygga knopp på huvet haha den e ascool! Haha, är inte riktigt säker på vilken du menar. Men om jag tror att det är den som du menar så brukar jag sätta upp håret i en hästsvans och sen turpera jättemycket. Sedan snurrar jag hästsvansen till en boll. Sen sätter jag upp det med en massa hårnålar och sprayar en hel del med hårspray. :D

varör åker du alltid utomlands? ^^ Hm.. Har inget bra svar på det direkt. Men har rest utomlands mycket ända sedan jag varit liten. Mina föräldrar älskar att resa.. så jag antar att det är därför, h3h3

Länge sen mansåg dig. Du har blivit jätte stor. Söits Kram Ja, verkligen. Puss Moníca.

Dina bilder är jättefina! Vilken kamera har du? :) Tack!! Jag har en Nikon D60. SUPERBRA!

vf spelar du inte med killarna längre? undra bara Kände att jag ville spela med tjejer igen.. det var liksom ingen bra lagmoral. Så det var därför.
 
samma som innan isånnafall vad går du på nu? Nu går jag på basket i bjärred/lomma i ett underbart lag! åh

du vet nog inte vem jag är ahaha men hur lång är du? och är ditt efternamn svenskt?? Jag är 173 cm och mitt efternamn är inte svenskt. Det är latin.

Hejsan, jag är bara en liten snokläsare haha här på din blogg.. jag undrar om du inte kan skriva lite om dina närmsta vänner?`Sedan visa något skönhetsknep du är så otroligt vacker Jo, det kan jag göra. :) Kan nog göra ett inlägg om dem, haha. Men det blir isådanafall lite senare när jag har tid och ork. Och skönhetstips? Shit.. Är inte alls bra på sånt. Hm.. Jag tränar regelbundet, äter ca. 10 frukter om dagen och sover minst 8 timmar om dagen. Haha.. Inte så mkt att komma med, men det får duga.


Kommentarer
Postat av: julia

du glömde skriva godiset som skönhetstips, det hjälper nog också till :D TEHE

2010-01-26 @ 21:24:45
URL: http://erlingsdottir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0