SNÖBAJS

Nämen heeeeeeej! Lever ni?! Kan säga att jag är aningen omtöcknad efter att ha cyklat CYKLAT! hem från skolan i detta oväder. FYYY! Fast jag måste säga att jag kände mig lide cool. Kändes som att jag var med i en film och strävade efter ett hopp om överlevnad, kewlt. hm hm hm.. På fredag ska jag åka in till stan' med maja, mich o niklas. jag ska ta en del bilder på maja. Vi ska fotografera i ett parkeringshus fullt med en massa ballonger, fett! Det liksom gå under temat "underground-fest". Heheh. Kan bli väldigt sjukt mega super fina bilder om det blir som jag har tänkt mig. kul att få fotografera någon annan. hehe.. alltid när jag får en idé och vill få med det på bild får jag själv ställa upp på mina bilder, ganska tråkigt. både för mig och för er. roligare med lite variation ju! hihi

meeeeen... ni får några bilder som jag tog på mig SJÄLV trots allt, egotripp..








Bilderna är lite drogade, men whatever.. HA

Kommentarer
Postat av: maja

söööt som vanligt!:Dpå fredag smäller det:D

2010-01-28 @ 16:26:41
URL: http://majajohanna.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0