NIGA HIGA ÄR MIN MAN

HEJ!!

Lyssnar på Jack Johnson och äter nötter, NAAAAAAAAAAAAJS.

Spelade två matchen innan idag mot höganäs och malbas. Vann över Malbas men fick råkade tyvärr ut för en förlust not Höganäs. Helt osannolikt. De är inte ens bra och de spelar riktigt osportsligt. En spelare skallade mig, hah. Domaren blåste inte ens av på det. Men jaja.

När jag kom hem tog jag mig ett varmt bad. Sedan ringde jag Julia, och oj! Vilket projekt vi har framför oss! Ska iallafall till Lund nästa helg och se oss om lite grand. TEEEEE HEEEEEEE.


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Nä för han är gift med mig :O

!!!

2010-01-11 @ 21:22:56
URL: http://nordentjej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0