mitt 200:e inlägg

heeeeeeeeeeeej! snart ska jag träna. det ska bli najs. lite synd att mitt knä gör ont bara.. men jag får se hur det går.

tänkte visa er lite bilder från sommaren 09, den var riktigt bra! åkte till tyskland,österrike och italien med familjen. det blev extraroligt i italien med tanke på att min systers följde med, vi kom verkligen nära varandra! sen kom vi hem till sveariket i juli.. tanke var att vi skulle komma hem ännu tidigare men jag var tvungen att opereras, så vi fick skjuta upp resan. lite synd.. missade ju trots allt 4 dagar. så vi var bara i italien i 10 dagar, hehe.





österrike








venedig




Vi åkte gondol i Venedig.. Som han posar! Haaaaaaaha



hehehehe



såhär kul hade jag





glad



sverigeeeee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0