FÖRBANNADE KNÄ



Åhh! Jag hatar att inte kunna träna utan att mitt knä säger ifrån. Kunde inte alls ge allt idag på träningen, så himla irriterande. Det som också irriterar mig är snön, liksom.. det räcker med snö nu! Denna dagen har varit jättedålig för min del. Ingenting har gått som jag har önskat. Men men.. Får väl hoppas på en bättre dag imorgon! Imorgon slutar jag kl: 16.00. Där rök den dagen. Men fredag måste vara bra! Vi har beep-test, jag kan förmodligen inte springa. FAN. Men på lördag blir det bra för då ska jag till Åsa på tjejmiddag, juhu. Sen på söndag ska jag åka skidor på pappa. Trevligt. Fast kommer inte kunna träna på en hel månad! Åhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh.

SVEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0