FÖR ATT DU ÄR DU



Du är annorlunda, Julia. Mycket annorlunda. Du kan se saker och ting i olika perspektiv. Du vet hur man ska hantera en människas känslor och du vet hur man är en mycket bra vän, du vet även hur man är sig själv. Det är därför jag beundrad och inspireras så mycket av dig. Jag kommer ihåg första gången vi sågs, "hon verkar inte vara som alla andra, hon vet vad hon vill", var min första tanke. Det var därför jag tog initiativet att börja prata med dig. Var fast besluten vid att vi skulle skapa ett abstrakt vänskapsband som bara skulle växa sig starkare och starkare för varje dag. Och fyfan vad bra att du finns. Du får mig att tänka om och se livet ur en annan synvinkel. Du får mig att tänka positivt. Jag kan erkänna att du har gjort mig till en bättre människa. Du ger alltid folk en chans, jag har också börjat göra det, och det är din förtjänst. Jag blir liksom så himla glad varje gång vi träffas. Ett gläjderus sprider sig i hela min kropp och jag återfår energi. Bra energi. Energi som kan få mig optimistisk till allt. Jag hoppas att du alltid kommer att finnas där för mig. För en sak kan jag lova. Jag kommer alltid, alltid, alltid att finnas för dig. Oavsett vad.

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Gosh vad fint skrivet!

2010-01-19 @ 14:22:35
URL: http://nordentjej.blogg.se/
Postat av: julia

åhåhåhåhåh, jag har precis bakat scones och sitter nu här i köket alldeles ensam hemma och läser detta med ett stort leende på läpparna! Du anar inte så glad är blir, för att få chansen att träffa dig och bli vän med dig. (hatar att fjortisar har förstört att man inte kan skriva saker utan att det låter sjukt överdrivet) men iallfall. Det är så det är. Jag är alltid glad när jag är med dig och jag trodde aldrig att jag skulle få en så bra kontakt med någon som jag inte känt sedan jag var liten.

Du själv är MYCKET speciell även fast du inte har insett det än, och självklart är du det på ett bra sätt. hehe

+ Och det är självklart att jag alltid kommer finnas där för dig. Det känns faktiskt som att vi kommer vara vänner hela livet.

2010-01-19 @ 15:59:43
URL: http://erlingsdottir.blogg.se/
Postat av: Mathilda

sv: Om jag är en fransk skådespelare är du en brasiliansk fotomodell !!!

+

Ja, det är jättekul med skikdor tycker jag ! Kul att du ska åka på söndag ;) var någonstans?

2010-01-20 @ 16:23:25
URL: http://nordentjej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0