ANG. HAITI

Tittade nyss på nyheterna och såg förskräckliga bilder som gjorde mig bestört och chockad, minst sagt. Många är nog relativt informerade om vad det är som har hänt i landet Haiti. En jordbävning inträffade så sent som igår i landet. Det horribla är att epicentrum var endast 15 km ifrån det åtråvärda landet. Det är helt sjukt! Över 50 000 har omkommit och nästintill 3 000 000 individer saknar bostad efter naturkatastrofen. Flera invånare ligger begravda under hus som fallit ihop. Det som jag tycker är mest förskräckligt är att det kom hjälp så sent. Visst, det hände mycket abrupt med de borde ändå vara alerta. Visserligen är det påväg hjälp nu. Men det skulle inte alls vara lika många döda om de angrep tidigare. Usch, detta är riktigt hemskt.


Dagen idag har bara rullat på.. Efter skolan cyklade jag med Nicole och pratade ut om allting. Skönt. Nu sitter jag beredd framför photoscape, håhå. Ett nytt redigeringsprogram som jag har installerat på datorn. Åh!!! Juste! Imorgon ska jag träffa Julius. Ska ta tåget in till Lund efter skolan för att träffa henne. Najs. Sen ska vi nog hem till Agnes efter att vi gått runt i Lund. Trevlans!



Kolla så c000l redigering det blev. Freakin' awesome.


Kommentarer
Postat av: Felicia - Min Dröm Som Ska Bli Sann '')

tack så mycket, du är ju värsta proffset :D

2010-01-14 @ 21:56:12
URL: http://felicialinneaamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0