SOLGLASÖGON



Vill kunna använda mina solglasögon!

Imorgon är det skola som vanligt. Efter skolan ska jag träffa Nicole.. Sedan ska vi äta middag på pizzerian. Efter det ska vi förmodligen bara ta det lugnt och kolla film. Härligt!

På lördag ska jag och Mich åka in till stan', yeah! Vi ska dricka vaniljfrapinos i mängder och äta McDonalsmat (MICH ÄLSKAR DET JÄTTEMYCKET!!!!!!!!! jag ska nog inte äta det...tehe) Det ska bli sjukt kul! Vår randomhumor är bäst!

Och på söndag ska jag åka skidor med min pappa, NAJS.

På måndag ska jag in till Malmö för att möta Julius, åh! Så himla längesen. Vi ska som sagt, snacka taktik. Ska förmodligen sova hos henne till på tisdag.

Ganska fullspäckat, men det gillas!

Kommentarer
Postat av: Mich

Hahaha ofc, lördan kmr bli bäst ofc:D<3

2010-02-18 @ 19:58:44
Postat av: julia

ja väldigt länge sen.. fy skam

2010-02-18 @ 20:54:12
URL: http://erlingsdottir.blogg.se/
Postat av: Mathilda

Snyggo, jag vill ha dina glasögon :) och dudududu, mcdonalds är faktiskt helt ok :)

Vart ska ni åka skidor?

2010-02-18 @ 22:04:56
URL: http://nordentjej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0