SHOPPING-ING-ING

Hallåsan!

Jag kom nyss hem från Entré där jag köpte en hel del saker. Bl. a: Skor, leggings, t-shirt, tjocktröja, långärmad tröja, jeans, topp och halsband. Wiho! MEN.... När jag kom he examinerade jag varje plagg, hahah. OCH kom fram till ATT vissa saker inte var så JÄTTEfina, som jag hade TROTT. SÅ.... JAG får LÄMNA tillbaks dem IMORGON med PAPPA. Wiho! (Jag är väldigt irriterande just nu med tanke på att jag skriver "Wiho!" efter varje mening, typ.)

Menmen... Senare ska jag powerwalka.. Efter det ska jag ta det lugnt och läsa lite i min bok.

Imorgon får jag ÄNTLIGEN börja träna igen. Jag hoppas att det går bättre nu än innan, nu syftar jag på knäet alltså. Jag har verkligen haft jätteont i det innan. Men nu har jag ändå vilat lite så det ska nog inte vara några större problem. Börjar det göra ont igen måste jag åka in till sjukhuset och röntga det. Jappjapp!

Ni får ha det bra! Aufwiedersehn! <---- improvisation av stavningen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0