KALABRIEN





Så här ser mina sommarplaner ut än så länge: Den 23:e juni drar jag iväg till Kalabrien, eller närmare bestämt Tropea, som ligger i Kalabrien. Där ska vi stanna i drygt 2 veckor. Underbart. Efter det ska vi åka till Österrike, men innan det blir det en liten weekend-trip i Tyskland, inte så där jätteentusiatisk, med tanke på att vi åker dit varje år. Haha. Men sen kommer det fina. Österrike. Där kan man verkligen slappna av och gå på en massa olika spa, samt. promenera i bergen och åka skidor på glaciärerna. NAJS. Vi kommer alltså sammanlagt spendera 1 månad utanför Sveriges gränser. Sen är det Sverige som väntar. Kommer verkligen ta varje tillfälle i akt till att ha kul! Träffa mina supercoola & älskade kompisar, inta solplatser på Lommabeach, som kommer att bli permanenta. Haha. Spela fotboll på stranden i solnedgången till musik (ÅHHHHH!!!!!!), göra Malmöfestiveln osäker, shoppa satan, äta glass tills jag dör, fotografera, pumpa musik tills högtalarna sprängs och leva livet fullt ut helt enkelt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0