FÖRSVINN!

Äckliga snö, försvinn! Nu räcker det faktiskt. Herregud.. Hur länge till ska detta elände förtsätta? Jag vill verkligen så innerligt att snön kan försvinna så att jag kan börja jogga. Åhh, jag älskar verkligen det. Att springa med musik i öronen är något av det underbaraste som finns.

Idag fick jag reda på att jag ska hålla en diktamen på torsdagens franskalektion. Min lärare ska nämligen till läkaren så hon gav mig den uppgiften. Undrar verkligen hur det ska gå, håhå. Men det kommer nog att gå fint.
Fick även tillbaks mitt SV-arbete. Najs!

Ikväll ska jag åka till Novalund med pappa och Victor. Jag ska lämna tillbaks e sakerna jag inhandlade i söndags. Sen ska jag även gå lite i affärer och se om jag httar något.

Imorgon ska jag till Doktorn. Hoppas bara att jag hinner till skolan innan proven ska göras. Har nämligen prov i idrott och svenska. Najs men ändå onajs. Mest onajs.


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Sv: Tack!

Det var ju trist... Varför ställs det in då?

2010-02-09 @ 17:25:32
URL: http://nordentjej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0