MAMA'S BACK

Hell yeah I am! Nä men, faktiskt. Kändes aldrig riktigt bra på Devote, mycket krångligare. Dessutom har jag en massa gamla minnen på denna blogg som jag vill ska leva vidare, vill kunna ha alla minnen samlade på en sida så att jag kan gå tillbaka och titta på dem. För om typ 50 år kommer min hjärna vara lite smått "out of order" alltså är det lättare om jag har en blogg! Lättare att komma ihåg, haha.
Igår fick jag fucking jullov som är så fucking underbart! På kvällen tränade jag basket helt ensam med min tränare (var blev alla av?!) men det gav iallafall jättemycket! Då man utvecklas som mest tycker jag, kan liksom fokusera på individuella brister och fixa dem! Efter träningen blev jag körd av min pappa till Julia i Malmö. Där var även Felicia men hon skulle precis gå när jag kom vilket var synd. Sen köpte jag iallafall en extrastor falafel med fetaost och blandad sås, efter det gick jag och Julia till Hemmakväll (mitt andra hem) där jag köpte godis. Sen åt jag så mycket att jag mådde illa och sa "usch, jag ska ALDRIG äta godis igen". Och det har faktiskt gått ganska bra.. Har inte ätit på typ 5 timmar! Hahaha, go alex! Efter Hemmakväll gick vi hem och pratade mest sen gick vi och lade oss trots att det var fullmåne(!) Julia kan inte sova då... Jag somnade ganska direkt. Dagen efter var det jättefint väder så jag och Julia bestämde oss för att ta bilder, och iväg traskade vi till kyrkogården genom alla snödrivor. Bilderna blev bra (inlägget under tror jag).
Nu har jag skrivit så himla mycket men det känns bra. Nu låter jag säkert jättelöjlig men det känns så himla bra att skriva här igen! Precis som i tha old days... Okej, nu måste jag sluta

Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0