JULKLAPPAR

Väldigt fina örhängen som jag fick av Nicole idag
Fick detta superfina halsband också! Åhh. Nicole fick ett kort på oss två och en stor glasburk med karameller
Igår fick jag dessa prickiga strumpbyxor av Julia, fick ett par söta strumpor som liknade ugglor också. Hon fick en jättefin tygpåse av mig från Eka.
Nicole kom till mig vid 2-tiden alldeles vit av snö! Ganska mysigt med en vit jul trots allt. Vi öppnade våra julklappar, skrattade, sa "tack, nä men hallå.. det är jag som ska säga tack och gud vad fint det var tack tack tack". Sen tittade vi på Håkan-Bråkan och Josef. Så himla söt Håkan är!!!!! Vi dog lite.
Nu sitter jag här och fryser och väntar på att mina föräldrar ska komma hem så att det blir lite mer liv i huset, så himla dött nu. Victor sitter inne på sitt rum och spelar ps3, ööh... Så det slutar alltid med att jag sitter här i min ensamhet. Haha.
Nu ska jag designa om min sida hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0