12:54

God morgon (för min del)
Jag vaknade vid tio och började städa mitt rum direkt! Fyfan... Igår rensade jag bland mina grejor och fyllde hela 5 påsar och det är inte ens helt utrensat än. Men det är långt mycket bättre nu än vad det var innan. Tog in en annat nattduksbord till mitt rum som jag ska måla om till rött. Kommer bli ascoolt till alla mina småprylar som jag har på rummet. Sen ska jag sätta upp två små guldspeglar på den väggen som jag har mina lp-skivor. Ska liksom ta bort två skivor och ersätta dem med speglarna, den ena spegeln ska endast användas som en ram. Vill nämligen pryda den med fotografier, texter och fina grejer från tidningar osv... Snart ska jag packa in Victor julklapp som är riktigt awesome. Ni får se bild sen! Nu väntar jag på att Nicole ska ringa. Ska ge henne min julklapp idag. Imorgon är det julafton (nähä?!) och dagen efter ska jag åka till Thailand och stanna där till skolan börjar. Övernajs! Solen får gärna vila länge över mig, orkar inte Sveriges snökaos.
Måste tillägga att det finns sjukt störda människor på denna planet som bara kan gå och gräva ner sig.
Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0