surfbum


    

    

    


Dagen; Vaknat, ätit frukost, läst, mejlat med Ettore, sett på gamla filmer på mig och min bror, legat död i soffan, ätit kladdkaka, tränat, duschat och nu... här. Otroligt händelserik dag för en halvt döende individ.

Har varit inneboende hos min storasyster i ca. en vecka. Härlig vecka. Vill bo där alltid. Men iallafall, med tanke på att jag var med min syster i en vecka var det väldigt svårt att motstå shopping. Inhandlade sjukt mycket. När det var dags att ge sig av hem till "byn" igen blev det svårare än vad jag hade föreställt mig. Fick åka på brädan ända från ellstorp till centralen med en FET packning på ryggen, ett mirakel att träbiten inte knäcktes rakt av alltså. Men jag klarade det! En aning andfådd och rödlila i ansiktet steg jag på tåget. Juste, glömde tilläga att en asiat-familj ville ta en bild på mig. Det var lite konstigt.. Men äh, klart jag ställde upp!

Imorgon ska jag ta tåget in till Lund med Michelle. Där ska vi fika och ha det allmänt trevligt.


Kommentarer
Postat av: susanna

SÅ SNYGG DU ÄR!

2010-08-04 @ 00:10:24
URL: http://heyysusanna.devote.se
Postat av: kasia

haha! du såg lite rolig ut när du åkte därifrån, vad bra att det gick bra...buziaaaa

2010-08-04 @ 15:39:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0