2HAND GODIS






Idag var jag i Lund med Michelle. Vi gick runt på stan och fikade, Michelle berättade om sina långa summer-memories och jag lyssnade ordentligt med båda öronen. Älskar när ens vänner har saker att berätta, bli liksom exalterad och vill bara veta mer mer meeer! Efter att ha druckit upp våra frapinos begav vi oss till en 2hand butik där jag fann två väldigt fina plagg. En skinnjacka och en söt blus. Vi kunde inte vara där så länge eftersom att Michelle började känna sig hjärntvättad och allmänt hög. Just därför begav vi oss till ett, nu kallat himmelrike, godisställe. Det var galet! Säkert 1000 godissorter. Var tvungen att agera som en tant och omsorgsfullt välja ut de godisar jag ville ha, med tanke på att min plånbok inte tillät mig att plocka flera kg. Det resulterade iallafall godis för 14 kr för mig och godis för 50 kronor hos Michelle. Detta låter lite konstigt men det är mycket svårare att hitta i Lund än i Malmö trots att Lund är mycket mindre. Antar att det beror på att jag nästan aldrig spenderar min lediga tid i studentstaden. Anyway...

Imorgon måste jag vakna klockan halv tio för att sedan pallra mig upp till tåget som ska ta mig till Lund där jag ska träffa min farfar, Ettore. Vi ska prata italienska och sitta i hans mysiga lägenhet. Ska bli oerhört spännande, får se hur det går.. Senare på kvällen ska jag träffa Alexander. Trevligt.

Arrividerci

Kommentarer
Postat av: susanna

2010-08-05 @ 14:55:34
URL: http://Heyysusanna.devote.se
Postat av: susanna

haha tack!

Det blir bättre update när jag köper min dator :) miss you!

2010-08-05 @ 14:56:51
URL: http://heyysusanna.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0