JUHU







Snygg!

..skulle egentligen ha tränat idag, men det blev tyvärr inte av. Synd. Just därför tog jag mig en halvtimmes-joggingrunda istället, skönt! Efter det tränade jag lite styrka och stretchade. Imorgon ska jag förhoppningsvis ha redovisning i SV, ska bli jättekul! Imorgon ska jag nog köpa en vårjacka.. Vill ha en olivgrön trenchcoat. Kan bli riktigt snyggt till min ljusbruna läderväska som jag köpt på 2hand och mina leopardmönstrade solglasögon från Gina Tricot, som visas i inlägget nedan.

Min syster var här från onsdag till söndag. Vi gick på stan' och snackade mest.. Fick även reda på att hon ska med till Kalabrien i sommar, så underbart! Och det bästa är att det är fotbolls-VM under den perioden som vi är där. Och ni alla vet nog hur galna italienarna är när det gäller fotboll? Min pappa är en av dem, haha. Ska iallafall sola, bada, äta tills jag inte kan gå mer och shoppa satan! Där lät jag ytlig, jag vet. Men ni förstår nog inte hur fruktamsvärt mycket jag längtar! Eller jo, det gör ni nog.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0