RUS

Bild på mig från i somras, som Mathilda har tagit.


Idag har jag varit i skolan, har fått mycket gjort! Min deckarrecension är klar! Håhå. Blev mycket nöjd, men får väl se om min lärare håller med.
Efter skolan pluggade jag och Nicole. Eller ja.. Nicole VIRKADE. Haha. I februari kommer jag och Nicole få fullt upp med barnpassning (yes, yes, yes!) Haha, älskar barn. Hehehehe.
Just nu bubblar ruset i hela min kropp, känner att jag bubblar över om jag inte gör något snart. Alltså måste jag jogga och lyssna på timbuktu. Det är verkligen det bästa jag vet!
Imorgon ska jag träna, yey!

Vi ses imorgon dudes!


Kommentarer
Postat av: jennie

tack så mycket :)

2009-09-15 @ 18:15:18
URL: http://naknej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0