Ain't no moutain high enough

Åh! Lyssna på den låten!!!!! (Rubriken)
Den låten talar för hur mina känslor svallar upp och ner i hela mig - ååhåhåhå!
Man blir så himla glad GLAD DglKADAGLAD AV deN LÅTEN
lyssna lyssna lyssna!

Marvin Gaye - Ain't no moutain high enough

Dagen idag har varit bra. Skola som vanligt, efter det cyklade jag hem och gjorde läxor.
Sen tränade jag, det gick sådär - känner att jag fortfarande har ont i mitt knä, har även börjat få ont i min ankel. Aj. Menmen, vi ses!
Puss!!




En bild på Julius fina rum. Älskar det! Det är så himla mysigt och personligt, håhå.


Kommentarer
Postat av: julia

duuuuuuu, det ser inte ut så nu.. heheheh

mycket finare nu!!!!!!!

2009-09-21 @ 22:13:28
URL: http://erlingsdottir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0