SVAR

Min leopard leggings kommer från en liten butik vid namnet Wannabes. Det finns en hel del där! Sedan brukar jag även handla kläder på H&M, weekdays ovanvåning, Gina tricot och secondhand. Tack så jättemycket för komplimangen förresten!

Idag har jag åkt till Linköping (Svinköping) med Katta och pappa. Min syster ville bli av med en hel del kläder, såklart man var där då! Fick med mig ganska mycket plagg, så nu ligger det en jättestor klädhög på sängen i väntan på att få komma in i garderoben, palla.. Imorgon kommer jag att lägga in lite bilder på de kläder som jag fick idag. Tänkte nämligen fota ikväll, men det var inte alls bra ljus. Så ni får se kläderna imorgon istället! Håhå.

Seya dudes


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0