SICK

Hejsan alla individer som läser min blogg! Japp, titeln talar för sig själv. Men som tur är känner jag mig mycket bättre, så imorgon är det garanterat att jag ska gå till skolan. Har verkligen inte tid att vara hemma! Har ganska mycket att göra när det gäller min egna uppfinning i NO:n. Måste verkställa en del saker. Framförallt måste jag bli klar med min prototyp - Men det löser sig. Kompenserade det med att jobba med matte, skriva SO och göra ett reklamblad till min uppfinning, så det är inte så jätte krisigt. Just nu lyssnar jag på Jack Johnson. Han är sanslöst bra! Man riktigt känner hur alla muskler i hela kroppen slappnar av, najs! Nu ska jag fortsätta att läsa min bok. Den är riktigt bra! Den heter "En doft av hämnd". Det handlar om en massa invandrargäng från Rosengård. Och flyktingfientligheten - Hur svenskar beter sig mot invandrare och hur invandrare beter sig mot svenskar - intressant! Ni får ha det bra. Seya fellows!






Rus. Sommarrus. Glädjerus.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0