MJ - THIS IS IT

Bon soir folks! Idag gick jag och Amanda på bio. Supertrevligt att träffas! Det var mer än ett år sedan..
Var filmen bra? NJA. Visst är det en fascination att se hur han redan som barn engarade sig i musiken och präglades efter all musik som han växte upp med. Det är nästan på gränsen till surrealistiskt hur bra han var.
Men jag skulle nog inte kalla det här film med tanke på att de bara visade en massa repitioner och lite snuttar från hans kommande konsert som aldrig blev av. En dokumentär skulle man kunna kalla det, håhe. Japp...
Skulle egentligen träna idag men Ilona var sjuk så jag kunde inte ta mig dit. Försökte ta bussen med ack nej, jag hann inte. Ringde Jörgen och frågade om han kunde hämta mig, men ack nej, han kunde inte idag. Men imorgon då jävlar! Ska träna kickboxning med Katta - ser det som en kompensation. Sedan på måndag ska det äntligen börja på riktigt. Ska bli skönt att komma in i de vanliga träningsrutinerna. Jaja.. Nu får ha det bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0