HEADACHE

Hej alla människor där ute!
Fick tillbaks mitt MA-prov idag, gick super! Fick även tillbaks min läsförståelse, det gick också super! Wiieee :D.
På torsdag är det FRA-prov, håhå. Just nu har jag superont i huvudet. Vet inte vad det kan bero på, möjligen det tråkiga vädret? Aja, vintern kommer ju ändå förr eller senare. Som tur är får jag missa början av vintern, då ligger jag nämligen på en strand i Dubai. Åh! Funderar vilt på om jag ska köpa ett kamera-objektiv innan jag åker eller när jag är där. Vill ju inte missa några unika moment! Längtar jättemycket i varje fall!
Fotbollsträningarna på gräs har slutat, buhu... Hatar verkligen grusträningar.
Ska dra nu.
Seya! Puss



Ett foto från Paris som jag tog i våras

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0