HALLO! WEEN

Happy Halloween! (?)
Jaa..  Halloween är det ju allt. Men ingen halloween-fest?! Det var tänkt att några tjejer i klassen skulle ha en fest, men ack nej, ingen ville varken anordna det eller ta ansvaret. Trist det. Får väl sitta i soffan och slöäta popcorn samtidigt som jag tittar på en gammal skräckfilm, är ganska säker på att det går någon skräckis ikväll.
Idag var jag i Malmö med Katta & Victor. Vi fikade och minglade runt bland alla affärer. Gick bl. a in i en Secondhand-affär, gud gud gud! Ville köpa hela stället. Kände mig nostalgisk när jag såg alla de blommiga klänningarna, haha. Sökte även efter ett par halvhöga skor med platå. Fann ett bar übersnygga på Bianco Footwear. Men 1200 kr var lite väääl mycket. De fyra senaste dagarna har varit riktigt intensiva men effektiva!
Jaja.. Ni får ha det bäst! Se upp för Dracula! Ha-ha-ha.



OMG :o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0