BEDRIFT

ÅH! Ibland kan det bli så himla tråkigt på lov-kvällarna. Alla i min familj förutom Victor jobbar, det blir så dött och nedstämt. Tillslut sprider sig den tråkiga atmosfären upp till mitt rum. Det är DÅ jag inte vet vad man ska göra. Igår hade jag det så himla tråkigt så att jag pluggade. Alltid bra ju, haha. Idag ska jag nog försöka läsa ut min bok och bli klar med min halsduk så att Britt-Marie blir glad, yey!!! Success. Ser verkligen fram emot morgondagens träning, så himla längesen jag tränade sist! Kanske inte såå.. En vecka sedan sist, fast det känns som 2 månader. Haha. Jaja.. Ehm.. Jag tycker faktsikt att någon ska ordna en fest snart (NICOOOLEEEE ;)). Mja..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0