SYSTERYSTER

Vet ni?! Min syster är i Buenos Aires och gör sin praktik där. Hon läser till läkare och funderar på att bli kirurg. Just därför praktiserar hon på barnkirurgen i Buenos Aires. Hon trivs jättebra med det mesta, bortsett från att kriminialiteten i storstaden är ganska stor. Hon blev nästan rånad två gånger inom loppet av en minut! Känns orealistiskt för mig som bor i en liten byhåla, haha. Hon ska vara borta i ca. 3 månader. Coolt. Kolla in bilden på henne nedan, sån chikita! (Jag vet att du skrattar för dig själv just nu, Katta.)


Kommentarer
Postat av: Siostra

uä, jag ser ut som på en gay-parad olka!!

Men gulle dig att du skriver så fint om mig, du kanske kan komma och hälsa på här..du kan bo hos oss i familjen gleesons lägenhet, du hade älskat det!

snart kommer min spanskalärare hit, måste göra min läxa innan han dyker upp...ciao chica buena!! un abrazo!

2009-11-19 @ 21:32:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0