SIMNING, OH YEAH!

Sveeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej

Är så glad! Varför? Jo, för att jag inte fick ont i mitt knä idag när jag simmade. Det betyder att jag kan träna, wiho! Så idag är det basket som gäller. I helgen ska jag även simma 2000 meter bröstsim och 1000 meter ryggsim med pappa. Det betyder att jag har 40 poäng (om man räknar med de tre andra sakerna som jag gjorde på simningen, så som: längddykning, simma fort och livräddning). Wiho!! Trodde verkligen inte att mitt knä skulle klara av det. Men jag hade visst fel. Efter det obligatoriska på simningen spelade några tjejer vattenpolo med några av killarna, riktigt kul! Såklart vann man. Efter badet cyklade vi hem till skolan igen för att ha bild. Har börjat med perspektiv, kul som tusan! Nu sitter jag här lite omtöcknad. Borde kanske göra mig själv en smoothie? Ja, det var en bra idé! Och ååhh, vill så gärna lägga in en massa gamla bilder som jag har tagit. Men nu är det så här att jag sitter vid en annan dator.. Så kan inte lägga in de bilderna som jag är mest nöjd med. Fast här får ni några bilder! Kanske 6 år gamla.. Haha..



RÅTUFFA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0