RENOVERING

Morning!

Det borras, spikas och målas för fullt i huset! Vi håller nämligen på att "stor-renovera". Imorgon eller på tisdag är det dags för mitt rum, whoppeee! Jag ska välja färg idag, tror att det blir off-white. Sedan ska jag sätta upp inramade fotografier från Paris på en vägg. Det kommer nog bli jättefint! Ska även inhandla några nya möbler, så som: skrivbord, nattduksbord, byrå med 3 lådor och två stolar som ska vara i samma stil. Vill gärna ha något enkelt men det ska ändå ha en fin design. Funderar på om jag ska ha en tapet på en vägg, så att det blir som en fondvägg. Kanske blommigt? Annars tänkte jag ha allt i samma färg och gå lite efter detaljerna i rummet, t. ex kuddarna, sängöverkastet, några fina prydnadssaker? Fantasin bara flödar. Men det brukar nästan aldrig bli som jag har tänkt mig.. Hum.. Jaja, får väl se hur det går! Kommer visa er bilder av rummet sen när det är klart!






Giesel Bündchen for Elle




















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0