KOMSI KOMSI




VILL HA!!!!!!!!



Hej och hå!
Idag var jag och tittade på tapet till mitt rum. Hittade ingenting.. Men har iallafall bestämt mig för vilken färg. Mitt rum ska så i vitt, mörklila och svart. Hade tänkt mig att jag ska ha läderkuddar, kuddar med nitar, mörklila kuddar, vita kuddar.. Allt ska liksom vara i samma stil. Funderar även på om jag ska ha fondväggen vid sängen. Så blir det nog. Ovanför sängen ska jag rama in en massa vogue-omslag i svarta ramar. Kan nog bli ganska snyggt. Efter att ha yrat runt i Hornbach åkte vi till Ängavallen och åt gåsmiddag. Supergott men sjukt dyrt! 2300 kr för en middag för 4 personer, scheisse. Just nu gör jag ingenting. Förutom att lyssna på "Dancing in the Moonlight". Så härlig! Hm.. Överväger om jag ska börja dra mig mot sängen eller inte... ZZz zz Zzz zZzZ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0